Outiook 2013

Inte löst
Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 6 år, 7 månader sedan.
Skapare Leif Kanhult
Leif Kanhult
Deltagare

Varför lagras de jag sänder inte under skickat. klickar jag på skickat så finns det inget mail som jag sänt.

I senaste tidningen stod det om E-mail konto som ingår i windows 10 jag provade efter det men fick upp exempel

på G-mail och andra E-mail konton. Det finns inget nytt E-mail konto som är knutet till Windows 10. Windows Live Mail är ju för gammalt.

Mappen med skickade meddelanden kan under olika omständigheter heta något annat, till exempel Sent item eller Skickade objekt. Finns det någon annan mapp som antyder att den kan innehålla skickade meddelanden?

 

Jag tror att det handlar om någon form av missförstånd eller en olycklig formulering. Det ingår inte något e-postkonto i Windows 10, däremot behöver operativsystemet knytas till ett Microsoft-konto som kräver en e-postadress. Jag skulle tro att det är e-postadressen till Microsoft-kontot som avses. Var i tidningen läste du om e-postkontot?

Forumet ’E-POST’ är stängt för nya ämnen och svar.