Detta ämne innehåller 2 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support 6 år, 6 månader sedan.
Hej,
Jag säljer program till kund och måste då ha tillgång till en separat support mail.
Kunden måste kunna ges support och eftersom jag inte vill blanda in mitt vanliga gmail konto måste jag skaffa ett nytt.
Jag vill inte byta bort mitt gmailkonto utan skaffa ett komplement där sådana ärenden samlas upp och bearbetas.
Hur gör jag?
Hubble
6 år, 6 månader sedan
Hupp!
6 år, 6 månader sedan
Det enklaste är att du helst enkelt skapar en ny adress på exempelvis outlook.com och använder den som supportadress. Sedan kan du välja om du till att ditt e-postprogram ska hantera bägge adresserna parallellt, eller om du vill att ditt gmail-konto ska hämta meddelanden från outlook.com så att du ser även dessa med ditt Google-konto.
6 år, 6 månader sedan
Forumet ’E-POST’ är stängt för nya ämnen och svar.