Utestängd från Outlook

Inte löst
Detta ämne innehåller 3 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 3 år, 3 månader sedan.
Skapare
user-578317
Åskådare

Jag kan inte synkronisera Outlook längre. Det hjälper inte att följa anvisningarna
Jag vill inte ta bort kontot för att börja om!
Outlook (web och app) svarar:

”Det verkar som om vi inte har behörighet att hämta e-post för e-post.”
Hälsningar
/Alf

För du någon ledtråd till varför du inte har någon behörighet? Är lösenordet fel eller säger den att några säkerhetsinställningar är fel?

Har jag förstått saken rätt att du inte ens kan logga in i webbversionen av Outlook.com med en webbläsare?


user-578317
Åskådare

    Har lagt in lösenord och andra uppgifter ute resultat. Kan logga in men inte läsa ner från  servern eller skicka.
    Fungerar med Outlook365.

    Titta gärna närmare på den här guiden hos Microsoft, den har en rad tips på hur man kan lösa synkroniseringsproblem. Något av dem kanske hjälper?

    Forumet ’E-POST’ är stängt för nya ämnen och svar.