Windows 10 Mail-appen

Löst
Detta ämne innehåller 3 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 3 år, 2 månader sedan.
Skapare
ytterligare
Åskådare

Jag får inte till mitt E-postkonto POP3, SMTP (troligen synkroniseringen)

Bifogar en fil som beskriver detta

Ett för mig hopplöst fall som jag tuggat på i veckor att få till

Hoppas ni har något bra förslag

vänliga hälsningar Holger Olofsson

Bifoga filer:
  1. Mail.docx

Har du tittar på den här guiden hos Telenor?

Om man tittar på deras information på den här sidan har du angett fel port för SMTP, enligt Telenor ska det tydligen vara 587 om man använder SSL och inte 465 som du har skrivit. Testa också att ta bort ”:1” från portangivelserna.


ytterligare
Åskådare

    Hej. Problemet är löst. Fick hjälp av Microsoft. Jag hade skapat kontot felaktigt tydligen. Man skulle lägga in allt manuellt och inte välja ”Annat konto POP, Imap” utan ”Avancerad installation”. Tack för hjälpen. Holger

    Skönt att det löste sig.

    Ämnet ’Windows 10 Mail-appen’ är stängt för nya svar.