100 SPEL fel version

Inte löst
Detta ämne innehåller 3 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 3 år sedan.
Skapare
user-585796
Åskådare

Halloj!

Den versionen av 100 spel som man kan ladda ner här på fördelszonen är inte den version som jag minns.
Den version jag mins hade ett user interface i samma stil som bilden på skivfodralet. Den versionen hade även andra spel.
(bilden som vissas här: https://fordelszonen.pctidningen.se/program/datorspel/100-klassiska-spel )
Om någon har den versionen som tillhör bilden snälla, snälla, svara på det här inlägget.
Jag längtar så efter att uppleva de spelen som fans på skivan igen.

Bifoga filer:

Jag skulle gissa att den versionen, om det är cd-skivan du tänker på, inte längre finns kvar och troligtvis inte heller skulle fungera speciellt bra med tanke på deras ålder och vilka Windows-versioner som de är avsedda för.


user-585796
Åskådare

    Nej men vi kan ju datorer. Det spelar ingen roll för mig att spelen inte skulle fungera på windows 10.
    Jag skulle vara extremt häpnad om inte någon i hela Sverige inte har den skivan längre. Jag har kvar en massa skivor som är äldre än den. Chansen är liten att någon som har skivan skulle komma in här och läsa mitt inlägg, men jag ville bara försöka allt jag kan för att få tag på den.

    Det är värt ett försök, vi får hålla tummarna att någon svarar.

    Forumet ’FÖRDELSZONEN’ är stängt för nya ämnen och svar.