Mini Tool Partition Wizard Free

Inte löst
Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 5 år, 6 månader sedan.
Skapare
Hasse
Åskådare

I senaste tidningen har ni programmet Mini Tool Partition Wizard Free som jag
har använt för en ändring av extra hårddisk i ett kabinett som heter E
och F. Gjorde som där stod men när jag var klar hittade jag inte vart F
tagit vägen. Om jag har programmet igång så finns part F där men
återfinns inte när jag släcker programmet. Hur gör jag nu för att hitta
detta igen eller återställa. Med vänlig hälsning
Hasse

Hejsan Hasse.

Jag tog mig friheten att plocka bort personlig information från ditt inlägg, det behöver inte finnas där så det kan vara lite onödigt att råka sprida det.

Är du säker på att partitionen fortfarande heter F? Det låter nämligen som att partitionen finns kvar men att enhetsbokstaven som behöver vara associerad till partitionen inte finns. Man kan jämföra det med en byrå där hårddisken är byrån, varje partition är en låda och enhetsbokstaven är lådknoppen som gör att du kan använda öppna lådan och lagra saker i den. På din beskrivning låter det som att partitionen/byrålådan finns kvar men att enhetsbokstaven/knoppen är bortplockad och att det är därför den inte syns i Utforskaren.

Det kan också vara så att F-partitionen är bortplockad och att du i själva verket ser ett tomt hål i stället för partitionen. Det är svårt att avgöra utan att se gränssnittet. Skulle du kunna starta Diskhantering genom att högerklicka på Windows-knappen och välja Diskhantering, och sedan använda Skärmklippsverktyget (verktyget heter så) för att göra en skärmbild av Diskhantering och lägga upp den bilden här?

Forumet ’FÖRDELSZONEN’ är stängt för nya ämnen och svar.