Legacy nr 11 2018

Inte löst
Detta ämne innehåller 3 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av PC-tidningen support PC-tidningen support 3 månader, 1 vecka sedan.
Skapare
perxyz10
Deltagare

Hej!

Jag installerade gratisversionen av Legacy. Under installationen plockade Bullguard bort en tmp-fil. När jag körde Legacy klagade det på att filen saknades. Jag avinstallerade och installerade om igen. Nu la jag tillbaka filen som Bullguard stoppade. Det gick fortfarande inte att köra Legacy. Då installerade jag om Legacy  med Bullguard avstängt. Då gick Legacy  i gång. När jag startade Bullguard igen hittade den tmp-filen som sattes i karantän. Och jag ombads av Bullguard att starta om datorn så att det kunde ta bort det skadliga programmet. Det gjorde jag och Legacy var borta. Vad göra? Jag vill gärna använda Legacy, men inte köra utan Bullguard.

/per

Jag har inte hittat något om just Legacy, men det finns en del andra som har samma typ av problem med andra program i Bullguards forum. I varenda fall har de blivit ombedda att kontakta Bullguards support med sina loggfiler så att de kan hjälpa till. Så det enda jag kan göra är att föreslå att du tar kontakt med Bullguards support så att de kan hjälpa dig. Du hittar adressen till deras svenska support på den här sidan.

gianyar
Deltagare

Hej

Har försökt importera GEO-fil från My Heritages till Legacy men tyvärr kommer int namnen med, bara årtal.

Någon som har ett tips hur allt kommer med.

/Kenneth

Har du exporterat din MyHeritage-databas som en GEDCOM-fil? Det är ett standardiserat filformat inom släktforskning som är utvecklat just för det ändamålet.

Du måste vara prenumerant för att skriva inlägg i forumet