Hej!
Jag har fått samma problem på två datorer med inloggning hos ATG.se .
Jag har varit i kontakt med ATG men de kan inte hjälpa mig.
Frågar här hos er om det finns nått av programmen i fördelszonen som kan orsaka problem med inloggningen. ATG skrev att Bitdefender kunde orsaka ett problem , men det som de hjälpte mig med som kunde orsaka hjälpte inte mig i detta fallet. Fick samma problem samtidigt på båda datorerna och undrar om det kan vara nått program som uppdaterats som orsakar problemet. Jag vet inte hur jag kan se vad som uppdaterats nyligen. Tycker att det är konstigt att båda datorerna drabbades samtidigt, Eller det kanske inte är så konstigt iom att jag har typ samma program i båda.
Jag får upp att”iam.atg.se skickade ingen data” när jag försöker logga in
Du är inte den första som har haft det här problemet, det avhandlades även i den här tråden och det verkar som att det inte har hänt speciellt mycket vare sig hos Bitdefender eller ATG när det gäller att lösa det.