Bitdefender antivirus

Inte löst
Detta ämne innehåller 2 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 7 år, 5 månader sedan.
Skapare
perxyz10
Deltagare

På min Windows 10 installerade ja Bitdefender Antivirus som jag hämtade på fördelszonen. När jag kollade en fil som jag tankat ner i går upptäckte jag att skyddet var inaktiverat och inte går att aktivera. När jag klickar på ”My Bitdefender” visas en sida var det står ”Trail period has expired! Är det någon inställning jag missat?


perxyz10
Deltagare

    Jag hittade lösningen! Jag var inte inloggad via popuprutan intill statusrutan. Långa krångliga lösenord är inte bra eftersom rutan rensas på det som fyllts i ganska snabbt.

     

    Skönt att det löste sig.

    Forumet ’PROGRAM’ är stängt för nya ämnen och svar.