Nedladdning från Fördelszonen

Inte löst
Detta ämne innehåller 5 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 5 år, 3 månader sedan.
Skapare
3812184772
Åskådare

Jag försöker ladda ner ”Ccleaner” till datorn från Fördelszonen men lyckas inte.

PC-Tidningen kan/vill inte hjälpa mig!

Hur gör jag?

Magnus

Vad är det som trasslar med nedladdningen?


kaaring573109
Åskådare

    Hej!

    Försöker ladda ner Bitdefender Antivirus Free men spärras av meddelande om att en administratör har blockerat mig från att köra appen, detta trots att jag är administratör på min dator och har loggat in på er hemsida. Dialogrutan rekommenderar mig att kontakta administratören för mer information. Vad göra?

    Hälsningar

    /Göran K

    [email protected]

    det är faktiskt inte Fördelszonen som ställer till det utan din dator, troligtvis på grund av säkerhetsinställningar. Det finns tre saker som du kan börja att kontrollera.

    1. Högerklicka på den nedladdade filen och välj Kör som adminstratör.

    2. Kontrollera så att datorn UAC (User Account Control) är påslagen. Det gör du genom att använda Windows sökfunktion, söka efter UAC och starta Ändra inställningar för User Account Control.

    3. Om du använder Edge, sök efter smartscreen och starta App- och webbläsarkontroll. Stäng temporärt av inställningen SmartScreen för Microsoft Edge och försök igen.


    elvisaron
    Deltagare

      Hej!

      Jag försöker ladda ner WinData Reflector, men min dator säger att den inte kan identifiera programmet. När försöker öppna den i alla fall så vet jag inte vilken app jag ska ladda ner den på. Jag har råkat ut för liknande problem tidigare och det löste inte sig den gången heller. Jag har Windows 8.

      Det låter som att nåt har gått fel vid nedladdningen, för när jag testar att ladda hem filen så fungerar den utmärkt. Testa att ladda hem programmet med en annan webbläsare så borde det fungera.

      Forumet ’PROGRAM’ är stängt för nya ämnen och svar.