USB Toucan

Inte löst
Detta ämne innehåller 3 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 1 vecka, 4 dagar sedan.
Skapare
bjšrn b
Deltagare

Har genom More Shop köpt USB-minnet (Toucan). Jag får det inte att fungera. Jag kommer till sidor jag inte känner igen enligt beskrivningen. Varför kommer inte mina filer och appar upp? Och det tog sedan stopp. Se bifogade filer.

Jag har mailet fram och tillbaka till deras kundtjänst men det gick inte att lösa. De hänvisade till detta forum.

Vi ska se om vi inte kan reda ut saker och ting en aning. Till att börja med, har du kollat om du kanske behöver uppdatera programvaran? Det har vi en beskrivning för här.

Om vi tittar i artikeln, var i guiden är det som det börja se olika ut?

Däremot är det inte så konstigt att appar inte syns eftersom dessa inte behöver säkerhetskopieras då de ligger kopplade till ditt i Store.


bjšrn b
Deltagare

    Jag har nu börjat med att uppdatera programvaran enligt den beskrivning som finns här ovan. Men eftersom jag är en stor amatör så kom jag bara till punkt 3 (kan man säga). Jag vet inte var jag skall spara länken. Jag sparade den i word. Men det fungerade ju inte. Jag bifogar 2 kopior från mitt tidigare försök.

    Du ska inte spara länken, du ska spara filen som hämtas när du klickar på länken. Filen kan du spara på skrivbordet så blir den lätt att hitta när det har hämtats.

    Du måste vara prenumerant för att skriva inlägg i forumet