Joors USB modem

Inte löst
Detta ämne innehåller 3 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av  Bertil Magnusson 10 år, 10 månader sedan.
Skapare
Bertil Magnusson
Medlem

Hej

Jag har problem med Joors USB modem som är en reklamfinnasierad bredbandsoperatör för mobilt bruk.

Jag köpte modemet i mars 2013 men jag har inte fått det att funka.

Jag har skrivit till supporten och har bara fåt ett noreplay kvitto med ett ärendenr, jag hade förväntat mig att få hjälp med att få modemet att funka, men det händer ingenting. Jag har försökt att få kontakt med supporten via telefon (oerhört svårt att få tag på ett telnr) det är bara telefonsvarare i luren att dom inte kan to emot samtalet. Kan PC tidningen ta reda på vad detta är för företag är dettta en bluff eller? Bifogar min kommunikation med supporten.

 

[email protected]

10:03 (2 timmar sedan)

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

 

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

till mig

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

Hej,

Tack för att du kontaktar Joors Kundservice. Vår ambition är att snabbast möjligt ge dig bästa tänkbara hjälp och vi besvarar ärenden vardagar mellan kl 0800-1700.

Ditt ärendenummer för detta ärende är 102734.

Mvh
Joors Kundservice
[email protected]

Du kan även nå oss på http://www.facebook.com/joors.se under länken Kundservice.

——— Cention Contact Centre – Original message ———
Errand: #102734
From: Bertil Magnusson ([email protected])
Sent: 2013/04/29 10:03
To: Other
Subject: Ärende 101812

Hej
Ni lovade att hjälpa mig snarast, jag behöver er hjälp NU,
RING MIG OCH HJÄLP MIG ATT FÅ IGÅNG MODEMET
TEL: 070-2242816.
Mitt ärendenummer för detta ärende är 101812.

Med vänliga hälsningar
Bertil Magnusson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[email protected]

25 apr (4 dagar sedan)

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

 

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

till mig

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

Hej,

Tack för att du kontaktar Joors Kundservice. Vår ambition är att snabbast möjligt ge dig bästa tänkbara hjälp och vi besvarar ärenden vardagar mellan kl 0800-1700.

Ditt ärendenummer för detta ärende är 101812.

Mvh
Joors Kundservice
[email protected]

Du kan även nå oss på http://www.facebook.com/joors.se under länken Kundservice.

——— Cention Contact Centre – Original message ———
Errand: #101812
From: Bertil Magnusson ([email protected])
Sent: 2013/04/25 19:08
To: Tech_support
Subject: Mitt Mobilt bredband, Joor SIM+ZTE USB modem inköpt den 12 mars 2013

Som jag skrev till Er tidigare Varje gång som jag har behov av att använda
modemet fungerar det inte!!!!
Jag anger pinkod och på så sätt ser det ut som jag har kontakt. Men det
dyker upp en ruta med texten ”kopplar upp” sedan händer ingenting, jag en
gång lyckats komma till ange lösenord men det blir inte accepterat.
Jag har behov av att använda modemet när jag är på landet och jag hade
hoppats att det skulle fungera där.
Jag har testat hemma i Sollentuna men inte lyckats.
Kan ni lösa mitt problem?

Vilken färg lyser modemet då du försöker ansluta?  Rött

Jag trodde att jag skulle få instruktioner från Er om hjälp att få igång
modemet så att jag skulle kunna använda det i helgen.
MEN NU ÄR DET YTTERLIGGARE EN HELG UTAN ATT DETTA GRATIS MOBILT BREDBAND
SOM INTE ALLS VAR GRATIS
FÖR JAG HAR JU KÖPT MODEMET, ETT DYRT MODEM SOM INTE FUNKAR.

JAG SKULLE HELST AV ALLT VILJA ATT NI RINGAR TILL MIG OCH LEDER MIG TILL
ETT FUNGERANDE MODEM
MVH

Bertil Magnusson
070-224 28 16

 

 

 

 

 

 

 

 

Joors Kundservice

25 apr (4 dagar sedan)

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

 

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

till mig

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

Hej!
Tack för att du har kontaktat oss på Joors.


Vad använder du för modem (är det från Joors)?
Vilken färg lyser modemet då du försöker ansluta? 

Jörgen
Joors Sincerely, Joors kundservice

*Om du vill ha vidare kontakt med Joors Support angående DETTA ärende vänligen svara till denna e-postadress ([email protected]).

** Om du önskar kontakta Joors Support i annat/nytt ärende går det bra att maila på denna e-postadress ([email protected]) eller gå in på vår Kundtjänst via Facebook och skapa ett nytt ärende.

 

——— Cention Contact Centre – Original message ———
Errand: #101442
From: Bertil Magnusson ([email protected])
Sent: 2013/04/24 19:41
To: Tech_support
Subject: USB modem fungerar ej

——— Cention Contact Centre – Original message – End ———

 

Hej 

Joors är ett registrerat företag i Sverige som huvudsakligen supporterar sina kunder via mejl och facebook.

Dessa uppgifter finns om företaget. Med dessa uppgifter kan du undersöka vidare om hur seriöst företaget är.

INTJOORS SVERIGE AB

 
Orgnr. 556820-4860
Kammakargatan 48 4 tr., Stockholm

0733-647559

Vi kan inte hjälpa dig med support på produkten.

HEJ

Jag har nu fått kontakt med Joors, vi har tillsammans konstaterat att det finns ingen tckning för modemet där jag bor. Därför har jag skickat tillbaka modemet och skak jag få tillbaka pengarna som jag betalat för det.

Bertil Magnusson

Hej

JOORS HAR INTE SKICKAT NÅGRA PENGAR FASTÄN JAG HAR RETURNERAT

MODEMET.

Bertil Magnusson

Forumet ’TILLBEHÖR’ är stängt för nya ämnen och svar.