Microsoft Word 2003

Inte löst
Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 3 år, 11 månader sedan.
Skapare
datanšrden
Åskådare

Skickade in detta inlägg men glömde kryssa i Få meddelanden om nya svar via e-post. Därför går frågan i retur.

Jag har Word 2003 (Microsoft Office-programmet) som jag använder i Windows 7.  Har även en dator med Windows 10 och där fungerar inte Word 2003.

Har så många dokument där som jag behöver. Hur gör jag? Kommer absolut inte överens med Windows 10!

Tacksam för tips och råd.

Office 2003 och dess program är inte kompatibla med Windows 10, men det är egentligen inte Windows 10 som är problemet utan Office 2003 – det är så gammalt att den vanliga supporten upphörde 2009 och all övrig support (vilket i praktiken dödade produkten) upphörde 2014. Om du inte vill skaffa en version av Office som fortfarande underhålls, antingen Office 2019 eller prenumerera på Office 365 för några tio/månad, gå till Fördelszonen och testa det gratis Office-paketet LibreOffice. Du hittar både programpaketet och en guide i Fördelszonen.

Forumet ’WINDOWS’ är stängt för nya ämnen och svar.