uppdatering i windows 10 home version 1903.

Inte löst
Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 4 år, 5 månader sedan.
Skapare
anny
Åskådare

Är 1903 installerad 190828 den senaste Går jag in på windows uppdate finns det vänande installationer som inte går att ladda ner. Vad betyder kumulativ uppdateringar

På iPhone 6 har jag iOS12.4.3. Lär finnas senare men gåår det inte på 6:an.

Anledning till uppdateringsfrågan är att det inte går att skicka meddelanden till några nr på telefonen. grön text och rött utropstecken och uppmaning att försöka igen men det fungerar inte.

Vad kan anledningen vara.

 

 

 

 

Kumulativ betyder enkelt uttryckt att man har samlat ihop alla tidigare uppdateringen i den här uppdateringen, så att man ska slippa ladda hem en uppdatering, sedan en till, sedan en till och så vidare, Nu finns alla uppdateringar i samma uppdatering.

Får du något felmeddelande eller någon ledtråd till varför det inte går att ladda ner/installera uppdateringarna?

 

Den senaste versionen av iOS som fungerar på iPhone 6 är den som du har (om jag inte minns helt galet). Den senaste versionen av iOS är version 13 men den går inte att installera på iPhone 6.

Den här sidan hos Apple verkar beskriva ditt problem. Om inte deras förslag hjälper verkar deras råd vara att kontakta Apples support.

Forumet ’WINDOWS’ är stängt för nya ämnen och svar.