Uppdatering KB4093112

Inte löst
Detta ämne innehåller 17 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av  Mauri 5 år, 11 månader sedan.
Skapare
Mauri
Deltagare

Jag söker efter uppdateringar regelbundet. Nu senast fanns uppdatering KB4093112 och några Office uppdateringar. Office gick bra att få in men den kumulativa uppdateringen laddades ner men installationen misslyckas. När jag startar om datorn och går in på uppdateringar står det att den är nerladdad men väntar på omstart. Startar om med samma resultat. Att det misslyckas anges fel 0x80070bc2 men vad det innebär vet jag inte. Jag har en lap Asus X73S med win 10 version 1709.

Vad kan jag göra?


Numeron
Deltagare

    Tråkigt att höra. Om du kan undvara de senaste kumulativa uppdateringarna , så är mitt förslag att vänta tills nästa vecka
    eller slutet av denna månad, för då kommer, som du vet, den försenade uppgraderingen version 1803. Windows Update historiken raderas helt och allt blir nollställt. Då ingår även alla uppdateringar som sedan tidigare inte har blivit installerade.
    /N

     


    Mauri
    Deltagare

      Ja det är ingen mening nu när Spring Update är så nära förestående. Tack för all hjälp. Mvh Mauri

       

      Forumet ’WINDOWS’ är stängt för nya ämnen och svar.