Forumsvar skapade


astakerstin
Åskådare

    Hej igen.

    Skrivaren syns, drivrutiner finns, felsökaren är körd ung 10 gånger (!), utskrift av testsidan fungerar inte.

    MEN, jag har gett upp och idag köpt en ny dator, fick mer problem med den gamla som fastnade på BIOSsidan. Och från den nya datorn har jag kunnat skriva ut!

    Mycket tack Forumledaren för ditt stöd.


    astakerstin
    Åskådare

      När jag läser i manualen om hur skrivaren kan anslutas finns alternativen USB-kabel och webbaserad. Och eftersom jag inte använder USB-kabel så finns bara alternativet webbaserad kvar. HPs vokabulär, konstigare än så är det inte


      astakerstin
      Åskådare

        Tyvärr. Jag har kört båda felsökarna, enligt dem är skrivardrivrutinen den senaste och inte problem finns kvar. Men enda skillnaden är att skrivaren inte ens låter nu, när jag försöker skriva ut.


        astakerstin
        Åskådare

          Hej

          Har haft samma problem med att inte kunna skriva ut, men kan nu inte ens installera skrivaren. Har  en HP Laserjetpro och uppdaterat Windows 10. Problemen började efter en förnyad prenumeration av F-secure, men avinstallation av detta program har inte hjälpt. Skrivaren är webbaserad.  Jag har HP smartappen och använt HP felsökningsinstruktioner. Det går att skriva ut från en annan dator utan problem.

          Bifogar de felmeddelande jag fått. Mycket tacksam för alla tips och förslag på lösning