Forumsvar skapade


daniel.wr
Deltagare

    TACK! Ska testa! Hej, hoppas slippa återkomma 🙂


    daniel.wr
    Deltagare

      1) Jag hämtade inte uppdateringarna av W10, den gick igång en kväll när jag var på väg att logga ut/stänga ner den bärbara. Ja, det är datorn med den färska uppdateringen som inte fungerar som tidigare.

      2) För utskrifterna har jag testat båda sätten. Inget har gett 4-färgsutskrifter eller automatisk utskrift på båda sidorna.


      daniel.wr
      Deltagare

        Ska kanske tillägga att problemen bara gäller utskrifter från en bärbar HP där Windows 10 uppdaterades för någon vecka sedan. Från en stationär HP är det, än så länge, inge problem att skriva ut i färg. Har dock inte kollat om W10 är uppdaterad på den.


        daniel.wr
        Deltagare

          Jag har uppdaterat drivrutinerna två gånger den senaste veckan och testat utskrift enligt båda de modeller ni föreslår, ändå kommer utskriften bara ut i gråskala. Det märkliga är att färgutskrifterna slutade fungera ungefär samtidigt som HP meddelade att min möjlighet till support hos dem har upphört.


          daniel.wr
          Deltagare

            TACK för svaret!
            Trevligt veckoslut!

            Daniel


            daniel.wr
            Deltagare

              Tack för svaren, men frågan återstår om var på datorn jag hittar mina sparade mail när jag använder Windows Live Mail. Datorn kör Windows 10 i den uppdaterade version Microsoft behagat skicka mig.

              Jag vill spara ner dem till en usb-sticka.


              daniel.wr
              Deltagare

                Ooops. Ser nu att svaret på mina följdfrågor nog finns i de länkar ni skickat.

                 

                /Daniel


                daniel.wr
                Deltagare

                  Tack för svaret! Rätta mig om jag har fel: e-postklienten är en molntjänst?

                  Hur bär jag mig åt att börja använda den, om jag bestämmer mig för det?

                  /Daniel


                  daniel.wr
                  Deltagare

                    OK, ska testa

                    /Daniel


                    daniel.wr
                    Deltagare

                      Hej!

                      Nu har jag försökt uppgradera Windows 10 ett anta gånger och följande felbesked:
                      ”Felkod 0xC1900208
                      Detta kan innebära att det finns en app som inte är kompatibel på datorn som hindrar uppgraderingen från att slutföras. Avinstallera alla appar som inte är kompatibla och försök sedan uppgradera på nytt.”

                      Min fråga är: Hur/var hittar jag vilken/vilka appar som blockerar uppdateringen och hur pausar/avinstaller jag den/dem?

                      Hälsningar
                      Daniel


                      daniel.wr
                      Deltagare

                        TACK!

                        Mvh
                        Daniel


                        daniel.wr
                        Deltagare

                          TACK för svaret som jag just upptäckte!

                          Gott 2014 till alla!

                          //Daniel


                          daniel.wr
                          Deltagare

                            Tack för svaret!

                            Daniel


                            daniel.wr
                            Deltagare

                              Tack för hjälpen!

                              Daniel