Forumsvar skapade
Tack för svar
mvh
it
Tack för snabbt svar.
mvh
it
Har talat med kundtjänst som efter koll o annat säger att det ska vara fixat och att jag ska få kommande säkerhetsmeddelanden. Spännande!
Tack för all hjälp
mvh
it
Jag har talat med Telenor och min e-postadr är OK och de hitta inget fel på servern som mottar min e-post. Svaret jag fick var att felet kanske finns i er server som inte släpper iväg e-post till mig. Kom att tänka på att jag förr i tiden fick e-post från er men har inte fått det sedan lång tid tillbaka. Kolla inställningarna på mitt konto och fann då rödmarkerat: ”det angivna abonnemangsnumret visas inte aktivt i våra poster”. Kan det va’ nåt?
mvh it
Ja, har kollat hos kundtjänst och det är samma uppgifter som jag anger.
Tyvärr… försökt o försökt men ingenting hjälper.
mvh
IT
Har kollat allt detta men hittar inget svarsmail någonstans.
mvh
it
Fixat! Tack för hjälpen. /it
Ja, jag har provat det ett antal gånger men utan resultat. Mvh /i