Forumsvar skapade


nosie283741
Åskådare

    Provade alltså tidigare att avinstallera appen med Revo Uninstaller, starta om  och sedan installera på nytt.

    Har nu provat att såväl Reparera som att Återställa, utan resultat. Båda varianterna tar några sekunder, så något händer väl. Men jag behöver inte jag logga in igen efter Återställning – vilket jag hade förväntat mig.

    Min provisoriska work-around är att skriva meddelanden i webläsarens adressfält, kopiera och sedan klistra in i Messenger. Det fungerar nämligen. Att radera det jag sålunda klistrat in går däremot inte, vare sig med Backspace eller genom att markera och klicka Delete. Märkligt.


    nosie283741
    Åskådare

      Windows 10.0.19043

      Versionen av Messenger är den som finns att ladda ned från Microsoft store:
      132.0.0.12.119 (333733112)


      nosie283741
      Åskådare

        Ibland händer att ”själv är bästa dräng”. Jag grävde djupare och fann att Brother har ett speciellt verktyg för att avinstallera drivrutiner. Jag använde det, installerade skrivaren igen  – och vips fungerade den som vanligt igen.

        Men tack ändå!