Forumsvar skapade


tvgunnar819246
Deltagare

    Nej, jag menar själva startskärmen, den inloggningen sker ifrån.


    tvgunnar819246
    Deltagare

      Ja tack

       

      Skickat från

       

       


      tvgunnar819246
      Deltagare

        Det var kalenderappen som jag tog bort. Nu är den med igen.

        Tack för visat intresse.

        Gunnar


        tvgunnar819246
        Deltagare

          Ja. Det finns ingen E-post längre, den är bara borta. Jag kan ju använda Outlook, eftersom jag har en officeprenumeration eller gmail.com. Men frågan är: Vad var det som tog bort den via röda knappen programmet?


          tvgunnar819246
          Deltagare

            Edit: Det var en felskrivning. Det är ju appen i Windows 10 jag använder.


            tvgunnar819246
            Deltagare

              jag använder e-postappen i Edge. Men jag tror att vi kan lägga ner detta eftersom jag vet hur/var jag kan läsa innehållet.

              Tack så länge

              /Gunnar


              tvgunnar819246
              Deltagare

                Så här ser ert nyhetsbrev ut:

                Bifoga filer:

                tvgunnar819246
                Deltagare

                  Det finns ett gammalt kinesiskt ordspråk som är tillämpligt på sådana här frågor: ”Den som väntar på nästa steg blir stående på ett ben”!

                  Alltså köp nu!


                  tvgunnar819246
                  Deltagare

                    Jag använder den inbyggda appen i W10.

                    Igår gick jag in i inställningar för Outlook och valde ”återställning” och därefter kopplade gmailkontot på nytt.

                    Än så länge har jag inte fått något felmeddelande!

                     


                    tvgunnar819246
                    Deltagare

                      Jag fick alldeles nyss ett nytt likadant meddelande. (17.40)

                      Nej, det går inte att klicka på meddelandet.

                      Inkorgen hämtar alla mejl vad jag kan se.


                      tvgunnar819246
                      Deltagare

                        Tack för hjälpen.

                        Gunnar


                        tvgunnar819246
                        Deltagare

                          Problemet löstes genom återställning och ominstallation av Windows.


                          tvgunnar819246
                          Deltagare

                            Det går inte ändå, printerspoolern stänger av sig efter varje startförsök. Det är nåt skumt här….


                            tvgunnar819246
                            Deltagare

                              Jag kom in ”bakvägen” via mitt Googlekonto. Sedan var det lätt fixat. Tack för hjälpen!


                              tvgunnar819246
                              Deltagare

                                Padda: Mytek 7″ (från Bonniers), DORO Liberto 820, Lumia 550. Uppför sig lika alla tre.