EaseUS MobiMover i senaste tidningen (nr 14 2020)

Inte löst
Detta ämne innehåller 3 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 3 år, 6 månader sedan.
Skapare
user-318894
Åskådare

Hej,

Såg fram emot att använda detta program för att föra över bilder från iPhone till PC.

Blev väldigt besviken när det visade sig att jag bara kan föra över 20 bilder per dag med GRATTIS-versionen.

För att få möjlighet att föra över fler måste jag prenumerera på programmet till en kostnad på ca. 200 kr per månad.

?????????

Är detta verkligen meningen?

Per-Anders

Tyvärr är det på det sättet, men jag förstår irritationen eftersom det (vad jag kan se) inte står någonstans i artikeln att det förhåller sig på det sättet. Väldigt slarvigt att inte göra det tydligt i artikeln.

Dessutom tycker jag att de har en väldigt konstig prissättning (även om jag förstår avsikten) – drygt 200 kr för en månad, 260 kronor för ett år, eller 600 kronor för livstid.

Men oavsett vilket, tyvärr har du rätt i att det handlar om 20 bilder/dag i gratisversionen.


karl-c1e6c660d6
Åskådare

    Hej!
    I nummer 14/2020 hittade jag artikel om EaseUs MobiMover. Jag ville ladda ner programmet men det gick inte. Provade med Firefox, Edge och Chrome men filen hamnar inte i Filhämtaren. Kan någon hjälpa mig? Tack på förhand

    Jag har testat med två olika webbläsare och det gick utmärkt att hämta med bägge så filen finns där. Får du något felmeddelande eller vad händer (eller inte händer)?

    Forumet ’FÖRDELSZONEN’ är stängt för nya ämnen och svar.