Kalender i outlook 2016 – konstig temperatur.

Inte löst
Detta ämne innehåller 3 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 6 år, 5 månader sedan.
Skapare
gwelk562394
Deltagare

Hej. Kan ni hjälpa mig. Jag kan inte ändra detta. I kalender temperaturen har jätte mycket nollar efter värde. På vilket sätt man kan minska nollar eller ta bort de.

gregor

Den enda egentliga inställningen för vädret finns under Arkiv / Alternativ / Kalender och längst ner på sidan, men det är bara om man vill visa vädret och om temperaturen ska visas i Celsius eller Fahrenheit. Du kan ju testa att stänga av och slå på de alternativen för att se om ändringarna läser in någon ny och korrekt konfiguration som kanske hjälper.

Du kan ju även manuellt dubbelkolla att Office är uppdaterat till den senaste versionen genom att gå in under Arkiv / Office-konto och sedan klicka på Office-uppdateringar följt av Uppdatera nu. Om du inte hare den senaste versionen kan det kanske lösa problemet.


gwelk562394
Deltagare

    Hej. Jag har gjort alt som du rekommenderade. Jag har uppdaterad office. Fortfarnade samma problem. Mycket märkligt.

    gregor

    Har du testat den här guiden?

    Forumet ’FÖRDELSZONEN’ är stängt för nya ämnen och svar.