WinOptimizer 2013

Inte löst
Detta ämne innehåller 1 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av markus-6b9a6c17ff804593 markus-6b9a6c17ff804593 10 år, 2 månader sedan.
Skapare
ewapal
Medlem

Jag har försökt att installera programmet från CD-skivan men jag får ingen e-post om serienumret. Jag kanske gjorde något fel första gången eftersom jag fick e-post från MyPC om att datorn var genomsökt. (Jag uppmärksammade inte att ni skrev att andra program kunde dyka upp under installationen, så jag trodde att det hörde till WinOptimizer och skrev inloggningsuppgifter där). Då avinstallerade jag det programmet och även WinOptimizer och började om, men det hjälpte inte.

Jag får ändå inget serienummer. Ska jag avinstallera programmet igen, eller??

Kan ni hjälpa mig så att jag får tag i serienumret som ska vara gratis.

Tack på förhand/Ewa Palmgren

 

Pröva att avinstallera programmet och installera det sedan igen (svara nej till MyPC Backup!). Var noga med att ange rätt e-postadress. Du får då omgående ett brev där du måste bekräfta att e-postadressen fungerar. Klicka därför på länken i brevet, så kommer du till en webbsida där du måste fylla i uppgifterna som efterfrågas. Efter det ska du få ditt serienummer direkt i webbläsaren samt via e-post.

Vänligen
Markus Dahlberg, redaktör

Forumet ’FÖRDELSZONEN’ är stängt för nya ämnen och svar.