Ashampo Movie Studio 2013

Löst
Detta ämne innehåller 3 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 9 år, 7 månader sedan.
Skapare
c. georg
Deltagare

Sökte installera detta program fick svar efter nedladdningen, åtkomst nekas, vad är felet?

Den här typen av fil kan skada datorn. Vill du behålla ashampoo_movie_studio_2013_1.0.14_16013 (2).exe ändå?

Det låter som att ditt antivirusprogram är allmänt övernitiskt, och tycker att eftersom filen som du har laddat hem från internet är en EXE-fil kan den vara farlig. Egentligen har du ju som bekant ”laddat hem den” från en cd-skiva, men antivirusprogrammet vet inte det utan märker bara att du tar hem den via en webbläsare och tror därmed att det kommer från internet.

Om du vill testa att använda filen utan att använda webbläsaren, gå in på cd-skivan via utforskaren och gå in i mappen topical/01/ där du hittar programfilen. Då kan du testa att starta filen direkt på cd-skivan, eller kopiera den till skrivbordet om du hellre vill det.

 

Hej!

När jag försöker nå ”moviestudio” enligt adressen på erbjudandet för Ashampo Moviestudio Pro (kr 150:-), får jag följande meddelande;

Sidan kan inte visas (404)

 

Hälsningar Kenneth.

Det kan vara så att den sidan inte har publicerats ännu av någon anledning, jag kollar upp det.

Forumet ’PROGRAM’ är stängt för nya ämnen och svar.