CD9-2014

Inte löst
Detta ämne innehåller 1 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 9 år, 2 månader sedan.
Skapare
Bertil Mothander
Medlem

sid 26-27-här föreslås att man skall installera ett snabbare och bättre nätverkskort och använda ett usb-minne.Det måste fattas något i texten eller kommandona ?

Sid 26-1-2 o.k. men hur flyttar man dessa drivers till cd skivan ? Vilket program på cd-skivan skall väljas, finns ju minst ett 20-tal olika program på denna cd ?En guide skall startas,det händer inte när jag försöker,vad gör jag för fel ?

Förklara litet närmare hur det går till !

 

Bertil Mothander-Gammal prenumerant

Hejsan Bertil.
Ingenstans på sidorna 26-27 står det att det ska användas ett USB-minne, däremot skrivs det på sidan 27 om USB-nätverkskort.

När det gäller punkterna ett och två på sida 26 tror jag att avsikten har missförståtts en aning. Punkt ett handlar bara om att öppna kommandofönstret, och när man kör kommandot netsh wlan show drivers som beskrivs, så visas bara vilka standarder ett eventuellt befintligt WiFi-kort stöder. Ingenstans är det några drivrutiner som ska flyttas eller användas.
Däremot är jag lite osäker på vilket program det är du tänker på. Om det är Airmagnet WIFI Analyzer Pro Demo du tänker på så ligger det på CD 9-2014. Om det däremot är de drivrutiner (och eventuella extraprogram) som det skrivs om på sida 27, så ligger installationsprogrammet på den CD som följer med USB-nätverkskortet.

Forumet ’PROGRAM’ är stängt för nya ämnen och svar.