Felmeddelande

Inte löst
Detta ämne innehåller 3 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 6 år, 3 månader sedan.
Skapare
clabo48
Deltagare

detta felmeddelande dyker upp varje dag. Kan någon säga varifrån det kommer?

”CheckSynchronize called from thread $4574, which is NOT the main thread”

Man får trycka ett par gånger innan det försvinner från skrivbordet.

Se bifogad fil.

Tyvärr kan jag inte se någon bild, men problemet med felmeddelandet är att det förklarar säkert ganska tydligt vad som är problemet, men det säger inte någonting om vilket program eller vilken tjänst det är som gör anropet CheckSynchronize på ett felaktigt sätt.


clabo48
Deltagare

    Här är filen

    Det verkar som att det är något program som heter AutoCare som åstadkommer problemet. Det är ju ett ganska intetsägande namn, men jag har för mig att det finns ett program som heter Autocare i Advanced System Care från IObit. Har du det programmet i datorn? Testa i så fall att avinstallera det och se om det blir någon skillnad. Det kan vara så att något gick fel vid installationen som får programmet att inte fungera som det ska.

    Forumet ’PROGRAM’ är stängt för nya ämnen och svar.