ASUS ZenBook UX305

Inte löst
Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av  Blue Sea Sailor 8 år, 3 månader sedan.
Skapare
Blue Sea Sailor
Medlem

Jag ska köpa ny dator till kontorsjobb och vill ha en som är snabb och bra men inte för dyr. Bra också om den är lätt att ta med sig. Nu har jag hittat en som jag fastnat för och undrar om det är någon som känner till den här modellen? Det är en 13,3″ laptop med 256 GB SSD och 10 h batteridrift. Det finns en liknande men med långsammare processor, men på Webbhallens sida står det så här om den här processorn: Processor Intel® Core™ m3-6Y30 Processor (4M Cache, up to 2.2 GHz), Cache 4 MB, 64-bitars datorkapacitet; Ja.  Funktioner; Intel Turbo Boost Technology 2.0. Den kostar 8.790:-, men jag har hittat en retur som ska vara klass 1 för 7.490:-

Jag är inte så hemma på specifika prylar i datorn. Men det kanske finns någon som känner till den här processorn och kanske hela datorn.

Eller så kanske någon har något annat förslag på laptop som passar mig?

Tänkte också ansluta den till större skärm och löst tangentbord och mus. Tänkte använda en TV som skärm. Vet någon om det funkar bra? Är det skillnad på smart-TV och vanlig i detta fall?

Ja det var väl ungefär allt! Hoppas någon svarar med bra råd och kanske nån som har en likadan.

Ha det gott och segla med vinden.

 

Forumet ’TILLBEHÖR’ är stängt för nya ämnen och svar.