Microsoft Outlook 2010

Inte löst
Detta ämne innehåller 6 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 3 år, 10 månader sedan.
Skapare
clabo48
Deltagare

Varje gång jag kör WashandGo eller startar om mitt win10 so vill datorn installera Outlook 2010. Jag vill inte ha detta. Det måste ha följt med nåt program jag hämtat från er, möjligen det nämnda för det var då det började. Hur blir jag av med detta?

Office 2010 har garanterat inte med något av våra program att göra, med tanke på att Office 2010 är så gammalt att programmet dör i oktober i år (all support upphör, det kommer inga fler säkerhetsuppdateringar och så vidare) så är det inget som vi skulle skicka med. Troligtvis finns det någon form av gammal oinstallerad version på din dator som efter städningen vill installera en ”ny fräsch” version på din dator. Om du söker efter och startar Appar och funktioner, finns någon form av Office 2010 med i listan över installerade program?


clabo48
Deltagare

    Det finns inget sådant i Appar och funktioner. Finns det något som kan indikera varför detta dykt upp just nu? Kan det inte följt med något program som jag missat kryssa av. Jag tycker man borde hitta det nånstans typ Autostart, men icke. Det ligger gömt någonstans men var?


    clabo48
    Deltagare

      Jag startade om datorn…inget outlookmeddelande. Sen körde jag WashandGo och då ville outlook installeras. Är det bara jag som får detta bekymmer? Det vore intressant om ni kan övertyga mig att jag har fel. Då är det trolleri!

      Testa att använda Microsofts avinstallationsverktyg för att undersöka om det kan hitta Office 2010 någonstans. Ta det bara försiktigt så att du inte råkar avinstallera  ditt befintliga Office.


      clabo48
      Deltagare

        Nej jag hittar ingenting så jag får väl leva med problemet tills någon annan får samma problem och hittar lösningen. Jag ger mig med svansen mellan benen. Klarar inte detta.

        Du skulle kunna testa att använda appen Få hjälp så kanske Microsoft kan hjälpa dig.

        Vad händer om du startar datorn i felsäkert läge, försöker den installera Office då också?

        Forumet ’WINDOWS’ är stängt för nya ämnen och svar.