VPN anslutning

Inte löst
Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 2 år, 11 månader sedan.
Skapare
ebba s
Åskådare

Hejsan, mitt VPN anslutning har helt plötsligt slutat att fungera som jag har på min kontorslaptop, har aldrig haft problem tidigare. När jag kopplar upp mig säger den att Wan miniport (L2PT) har stängt av. Har provat att uppdatera men det blir felmeddelande. Har provat med ”fix it” som jag tankat ned samma svar ”404 not find, fel kod 80072EE2” vad gör man? Kollade med supporten som kontoret anlitar men tji det hjälpte inte. Nu måste jag åka in till kontoret för att jobba. Så min förhoppning är att kanske ni har en lösning på det hela.

// S. Puskas

 

Börja med att gå till Inställningar / Tid och språk / Datum och tid och kontrollera så att bägge alternativen Ställ in tiden automatiskt och Ange tidszon automatiskt är påslagna, och klicka på knappen Synka nu som finns under rubriken Synka din klocka på samma sida.

Sedan stänger du av alla tredjeparts säkerhetsprogram du har installerade så att du bara använder Microsofts inbyggda, och sedan installerar du alla uppdateringar som Windows Update kan hitta inklusive den nya funktionsuppdateringen. Sedan försöker du ansluta igen.

 

 

Forumet ’WINDOWS’ är stängt för nya ämnen och svar.