Forumsvar skapade


erlindgren
Deltagare

    Jag använder Bullgard


    erlindgren
    Deltagare

      Tyvärr  blev det inte bättre efter att ha kört Microsofts tips.


      erlindgren
      Deltagare

        Det tar lika lång tid varje gång. Har gjort flera starter och det verkar kvarstå,


        erlindgren
        Deltagare

          Har laddat om Windows 10 och är nu löst


          erlindgren
          Deltagare

            Hittar inget i enhetshanteraren som är avvikande.

            Har kört alla kommandon enligt Microsoft och den säger att den har reparerat skadade filer

            ”<span lang=”EN-US” style=”font-size: 10.5pt; line-height: 107%; font-family: ‘Courier New’; mso-fareast-font-family: Calibri; mso-fareast-theme-font: minor-latin; mso-ansi-language: EN-US; mso-fareast-language: EN-US; mso-bidi-language: AR-SA;”>Verify and Repair Transaction completed. All files and registry keys listed in this transaction<span style=”mso-spacerun: yes;”>  </span>have been successfully repaired”</span>

            ändå kvarstår problemet.


            erlindgren
            Deltagare

              Strulet började någon dag efter att jag installerat DriverBooster från fördelzonen. Vet inte om något hänt vid uppdatering av någon drivrutin.

              Jag har ominstallerat virusprogrammet och kört virusgenomsökning utan att hitta något. Har också kört Malwarebytes utan något allvarligt. Försökt att köra systemåterställning men har ingen återställningspunkt innan strulet. Kan köra via Lankabel men kommer inte åt startmenyn. Måste hitta programmen i utforskaren för att starta dem.