Error #007

Inte löst
Detta ämne innehåller 5 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av pc-tidningen support pc-tidningen support 7 år, 11 månader sedan.
Skapare
LEGL
Medlem

Har (ofrivilligt) uppgraderat till Windows 10. Min G-mail envisas med att när jag öppnar inkommande post så visas felmeddelande ”Oj….ett problem inträffade i systemet (#007). Nytt försök….  Jag kan läsa min e-post men det går inta att radera och det går inte att besvara/skicka e-post.

Vad göra?

Leon

Använder du Gmail i din webbläsare, eller använder du någon e-postklient (Outlook, den inbyggda e-post-appen i Windows, et cetera)?


LEGL
Medlem

    Jag använder email i webbläsaren. Upptäckte dock att flertalet mail skickats iväg trots felmeddelandet och trots att datorn hängt sig och jag inte kunnat jobba i emailhanteraren.

    Ännu märkligare är att efter senaste inloggningen för en timme sedan så har felmeddelandet uteblivit och allt verkar fungera som det ska!! Utan att någon gjort någonting.

    Jag nöjer mig tillsvidare med detta och hoppas att det fortsatt fungerar..

     

    Vi håller tummarna, ibland kan trassel ha en tendens att lösa sig till synes helt automagiskt.


    LEGL
    Medlem

      Nu är eländet tillbaka!!! Någon som har någon idé om hur man fixar detta?

      LEGL

      Vilken webbläsare är det du använder? Har du försökt med följande guide? https://support.google.com/mail/troubleshooter/2770890?hl=sv

      Forumet ’E-POST’ är stängt för nya ämnen och svar.