Forumsvar skapade
Hej!
Hittade en ”fungerande” BumpTop på: http://bumptop.en.softonic.com/download
Hoppas den fungerar för er oxo.
Jag använde en hammare…..:)
Nädå, din tips var behjälpliga, krävdes bara en ny nedladdning och lite bråk med AVGs Internet Security innan det slutligen fattade att jag ville ha programmet på datorn…..
Jag har inte provat att lägga det på ”Start”, jag använder Start så sällan (hoppar även över det vid inloggningen och går direkt till skrivbordet)….
Återigen Tack för hjälpen!
Hejsan PC-tidningen Support!
Har precis laddat ner och försökt installera Adobe Type Manager Light, men jag fick åter skåda ”den där” svarta remsan över skärmen – ”Det går inte att köra appen den här datorn. Se om du kan hitta en version för den här datorn hos programvaruutgivaren.” – Så jag vände mig till Adobes websida där jag kunde läsa bl a detta: Current versions: 4.6 (Macintosh); 4.1 (Windows® 95, 98, and NT 4.0). Det verkar alltså som om Adobe Type Manager Light har ”några” år på nacken……..
Tack för att ni försökte, men jag gissar att ”the search goes on”.
Hej Per!
Efter en hel del knåpande så har jag äntligen fått det att fungera (Jippie!!!!)
Du ska ett stort tack!
Hej Per,
Jag har antagligen fått ett ”Måndagsexemplar” av Windows 8.1…. oavsett om jag har AVG av eller på så får jag se följande (se bifogad screendump) när jag försöker installera ”WebBrowser”……
Men tack ändå…………
Hej Per!
Tyvärr tror jag inte att stänga av AVG tror jag inte hjälper när Windows ”säger” att ”Det går inte att köra appen på den här datorn – Se om du kan hitta en version för den här datorn hos programutvecklaren.”
Hej!
Jag har samma problem med Bump Top, se bifogad screendump, när jag försökte installera det. Även jag har Windows 8.1 på en Lap Top.
Tackar för hjälpen!
Efter att ha använt era tips och trixat me datorn, så har den ”lugnat ner” sig något…..
Tack igen……
Tackar wolvesdancin.
Ska genast ta en titt på Windows Repair……..
Har sett att vid ”Blue Screen” crasharna så nämns något som man kan kolla upp i Windows Knowledge Base, men det ska ”dirty word” till att ha papper och penna tillhands när datorn chrashar….. Har, efter omstarten, sökt efter någon form av Log fil (*.log) som kanske skulle kunnat ge mig vägledning, utan att hitta något.
Skrivs det någon över huvud taget? Hur som haver, Tack igen…………
Hejsan!
Japp, Åtgärdscenter och felsök/systemunderhåll var det första jag tänkte på, sedan körde jag även ett annat program…. utan att de fann någonting. Windows Update har jag inställt på ”installera uppdateringar automatiskt” + att jag brukar göra ett par dagliga sökningar.
jag får väl ”luska” lite i helgen och se vad jag kan hitta……
Tackar för hjälpen
Hejsan!
En Update. Har precis kört Windows Minnesdiagnostik programmet och det rapporterade att inga fel hittades. Däremot fick jag åter skåda meddelandet om att explorer.exe ”crashat” (se tidigare bifogad screendump) när jag startade Firefox för att logga in här……:)
Så om det finns någon där ute med andra förslag på en lösning, emottages de tacksamt.