Forumsvar skapade
Hej!
Tack för ditt svar. Jag har just provat med Razer mus och tillhörande tangentbord och helt plötsligt började
allting fungera normalt. Förstår inte varför original kringutrustning inte fungerade för dom var helt felfria
innan jag återställde datorn. Det blir jag inte klok på. Det är mycket som är mystisk när det gäller datorer.
Tack så mycket för din hjälp.
Med vänlig hälsning
gabfar
Tack för ditt svar, men det är inte kringutrustningen, utan USB-portarna som inte fungerar.
Allting fungerade perfekt innan återställningen. Det måste vara ett annat fel. Jag är helt mållös.
Hej!
Jag hade samma problem och fick hjälp av Canon support.
Du kan ladda ner drivrutinen för Windows 8,1 från följande länk:• https://www.canon.se/support/consumer_products/products/scanners/canoscan_series/canoscan_8800f.html?type=drivers&driverdetailid=tcm:87-1004611&os=windows%208.1%20%2864-bit%29&language=sv
Den fungerade för mig. Där hittar du även program som MP Navigator EX för att scanna PDF-filer.
Lycka till.