Forumsvar skapade


gabfar
Åskådare

    Hej!

    Tack för ditt svar. Jag har just provat med Razer mus och tillhörande tangentbord och helt plötsligt började

    allting fungera normalt. Förstår inte varför original kringutrustning inte fungerade för dom var helt felfria

    innan jag återställde datorn. Det blir jag inte klok på. Det är mycket som är mystisk när det gäller datorer.

    Tack så mycket för din hjälp.

    Med vänlig hälsning

    gabfar


    gabfar
    Åskådare

      Tack för ditt svar, men det är inte kringutrustningen, utan USB-portarna som inte fungerar.

      Allting fungerade perfekt innan återställningen. Det måste vara ett annat fel. Jag är helt mållös.


      gabfar
      Åskådare

        Hej!

        Jag hade samma problem och fick hjälp av Canon support.

        Du kan ladda ner drivrutinen för Windows 8,1 från följande länk:• https://www.canon.se/support/consumer_products/products/scanners/canoscan_series/canoscan_8800f.html?type=drivers&driverdetailid=tcm:87-1004611&os=windows%208.1%20%2864-bit%29&language=sv

        Den fungerade för mig. Där hittar du även program som MP Navigator EX för att scanna PDF-filer.

        Lycka till.