Forumsvar skapade


user-573942
Åskådare

    Ove

    tack för hjälp.

    nu har problemet fått sin lösning. Iochmed den senaste iOS uppdateringen, som kom i tisdags, så fungerar kameran nu perfekt!

    med vänlig hälsning

    mårten


    user-573942
    Åskådare

      Ove

      tack för delvis klarläggande svar!

      min minnesbild är fortfarande att kameran var villkorad av att jag köpte ett visst antal tidningar.

      men låt oss inte tjafsa om det. Jag förstår nu att felet orsakas av iOS. Finns det något jag kan göra för att lösa detta?

      undrar

      Mårten


      user-573942
      Åskådare

        Hej Mårten här igen.

        Jag testade med min Sonyplatta som är Android. Med den fungerade playback utmärkt! Hittills har jag bara använt mig iPhone. Kan det vara ios som krånglar? Ej kompatibel? Jag har senaste ios på den.

        Hälsning

        Mårten


        user-573942
        Åskådare

          Hej

          Vad heter du? Vem är det jag pratar Med?  Var nu vänlig underteckna dina svar med ditt namn!Jag har inte provat appen som du nämnde.  Jag använde appen som föreskrivs i bruksanvisningen. Bruksanvisningen har jag inte kvar. Jag är ganska säker på att kameran heter som appen dvs ycc365.

          Vad heter du? Vem är det jag pratar Med?  Var nu vänlig underteckna dina svar med ditt namn!

          Vänliga hälsningar

          Mårten Losberg

           


          user-573942
          Åskådare

            Hej Ove

            tack för snabbt svar

            jag bifogar en bild på kameran. Det är inte den du visar på bilden. Köpet skedde för ca 3v sedan. Ni borde ha koll på ert kamerautbud från den tiden.

            Hälsningar

            Mårten


            user-573942
            Åskådare

              Hej

              PC tidningens anonyma svar till mig gav verkligen ingen hjälp! Jag behöver lite fylligare svar och vederbörande supportperson får även vara snäll och identifiera sig med sitt namn. Det gör jag och det hör till hövlighet att inte vara anonym.

              Jag har köpt ett antal tidningar av er (6 eller 9 minns inte riktigt hur många)  och i ert erbjudande kunde jag köpa en liten övervakningskamera YCC365 till reducerat pris, vilket jag gjorde.

              Nu är utrustningen sedan cirka två veckor igång, kameran fungerar och registrerar som den skall. Nu har emellertid den korta fria molnlagringsperioden upphört. Därmed får man införskaffa ett minneskort istället, vilket jag gjort och installerat i kameran. Minneskortet är formaterat och igångsatt.

              Kameran fungerar och den visar både ”live” sekvens och spelar automatiskt in händelser som korta videosnuttar. Det går även att ”ta kort” genom kameran.

              Kortet fungerar, liksom att registreringarna hamnar som de skall. Jag kan se på tidslinjen att det finns registreringar av videosnuttar på minneskortet. Det går också fint att se de stillbilder som man tagit. Men jag kan inte på något sätt göra playback och se på de inspelade videosnuttar som registrerats. Detta är just detta problemet som jag vill ha hjälp med.

              Det går inte att få hjälp via kamerans supportsida. Jag har försökt. De hänvisar istället till säljaren, som är ni på PC tidningen.

              Jag ser fram mot utförlig hjälp med detta. I annat fal ber jag att få återlämna kameran och att ni returnerar pengarna.

              med vänlig hälsning

              Mårten Losberg